Himpunan Forwarding Email

blog ni menghimpunkan koleksi2 email yang saya dapat daripada member2. Email forwarding la.. Saja syok2 simpan segala email2 yang saya dapat dalam blog nih.. senang sikit nak cari dan kongsi dengan semua orang.. Kalau anda ada email2 menarik, mai la kongsi dengan saya dengan menghantar di mrzoab@gmail.com.. terima kasih.. ohohoho


Tengok betoi2 gambaq kat bawah nih:


Hampa akan nampak gambaq belah kiri tu muka orang marah. Gambaq belah kanan plak gambaq muka orang yang tenang ja.

Cuba hampa bergerak ke belakang jauh skit dan tengok gambaq ni lebih kurang agak-agak 4-5 kaki dari skrin komputer hampa.

Apa yang hampa nampak? ehehe...

p/s: takdak gambaq hantu yang nak jengoi keluaq ka apa ka, jadi hampa tak perlu risau. Gambaq pun .jpg, bukan gambaq animation .gif tu.

1 comments

  1. Kamsiah  

    z...patutnya title entri ni
    Juah vs dekat hehe...
    tgk dekat lain...undur belakang lain pulak rupanya..

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)