Himpunan Forwarding Email

blog ni menghimpunkan koleksi2 email yang saya dapat daripada member2. Email forwarding la.. Saja syok2 simpan segala email2 yang saya dapat dalam blog nih.. senang sikit nak cari dan kongsi dengan semua orang.. Kalau anda ada email2 menarik, mai la kongsi dengan saya dengan menghantar di mrzoab@gmail.com.. terima kasih.. ohohoho



Aku betoi2 terkejut lepaih mendapat emel nih. Selama ni aku dok timbang berat aku, rupa2nya aku menggunakan teknik penimbangan berat yang salah.

Patut la asik dok makin naik ja berat aku nih... huh..

Nin dia kat bawah nih cara timbang yang betul, caranya:


Pasni pasti hampa takkan kecewa lagi bila tengok berat hampa... :D

4 comments

  1. Kamsiah yusoff  

    ya..ya..pasni pasti akak akn melompat dgn gumbiranya,bila tgk angka kat scale tu....kalau berat 76 kg,tentu kat scale tu 67 ja kan...

  2. mrzoab  

    klu camtu punya gaya timbang... angka dlam timbang tu 0 ja la kot.. huh

  3. Anaasuria  

    kalau tu la gayanya nimbang, mau tak gerak jarum, sebab timbang angin.. ngelattt...

  4. donnyien  

    haha..

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)