Himpunan Forwarding Email

blog ni menghimpunkan koleksi2 email yang saya dapat daripada member2. Email forwarding la.. Saja syok2 simpan segala email2 yang saya dapat dalam blog nih.. senang sikit nak cari dan kongsi dengan semua orang.. Kalau anda ada email2 menarik, mai la kongsi dengan saya dengan menghantar di mrzoab@gmail.com.. terima kasih.. ohohoho




Tengah malam tadi, dapat sms dari sorang member. taktau la betoi ka dak.

Smsnya berbunyi begini:
"Fwd by friend to friends...:
Innalillaahi wa inna ilaihi roojiu'un...
Baru saja dapat khabar dari Dompet Dhuafa: Ambulan Team Mercy yang membawa doktor2 dari seluruh dunia menuju Palestin dibom Yahudi Laknatullah. 19 orang syahid, 12 orang doktor Team Mercy belum ditemukan. Mohon do'a dari semua mu'mim mu'minah. Dari: DDR & Dr. Jose Rizal."

Taktau la alasan apa pulak depa nak bagi kali nih. Sampai ambulan pun depa nak bom. Yang pasti, dunia buat masa sekarang akan masih menumpukan kepada bola. Segala perkara lain akan diabaikan dan selepas habis Piala Dunia, benda ni akan terus didiamkan.

"Saya telah mendapat emel dari seorang wakil Mercy bernama Hasril dan beliau telah mengatakan bahawa berita ini adalah palsu. Terima kasih kepada encik Hairil kerana telah memberitahu hal sebenar. Rupa2nya berita ini adalah palsu. Pelik betul, apa la yang mereka dapat dengan membuat berita palsu macam ni. Kepada pembaca sekalian, abaikan posting ini. Saya takkan delete posting ini agar orang yang pernah mendapat atau membaca mesej ini tahu bahawa berita ini adalah palsu."

0 comments

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)