Himpunan Forwarding Email

blog ni menghimpunkan koleksi2 email yang saya dapat daripada member2. Email forwarding la.. Saja syok2 simpan segala email2 yang saya dapat dalam blog nih.. senang sikit nak cari dan kongsi dengan semua orang.. Kalau anda ada email2 menarik, mai la kongsi dengan saya dengan menghantar di mrzoab@gmail.com.. terima kasih.. ohohoho



"Pada 18/06/2010 jam lebih kurang 6.30 petang saya telah letakkan m/sikal saya di dalam kawasan rumah di alamat (tuuttt) Sungai Petani Kedah dalam keadaan berkunci dengan baik dan pada 19/06/2010 jam lebih kurang 10.00 pagi semasa saya keluar dari rumah dapati m/sikal saya telah tiada di syaki dicuri."

Yang kat ataih ni bukan report orang lain, tapi report polis yang dibuat oleh saya sendiri yang telah kehilangan moto kesayangan saya. :(

Sejak 2004 moto tu berbakti membawa saya merata-rata terutama sekali ke tempat kerja, akhirnya menjadi mangsa orang yang tidak bertanggungjawab. Tapi tu la, sedih memangla sedih sebab tu la aset pertama saya. Nak buat camna, dah memang takdak rezeki saya. Rezeki orang yang mencuri tu gamaknya.

Di bawah ni la satu2nya gambaq dia yang saya ada... huhuuu...


sekarang ni nak kena pikiaq nak beli moto apa plak... :(

5 comments

  1. Anonymous  

    olooo sedihhnyerrr ombak ilang :((

  2. Kamsiah yusoff  

    z...nak wat camner...mcm moto hubby akak dulu la...moto tu dok depan bilik tido kami...tp punya la profesional keje penyangak tu...tak dengaq pa pun..
    nak marah...nak sakit ati..bkn leh dapat blk...so halalkan ja la...
    (walaupun dlm ati harap2 mamat tu xcdent ka,jalan terus ka..)

  3. Unknown  

    LAAA...ORG SP KA? DOK MANA

  4. mrzoab  

    kat tmn belakang hotel park avenue tu... ehehe... lover ni dok mana?

  5. Abd Karim MJ  

    apa kata lain kali bubuh wall plug kat lantai .. lps tu rantai mangga sekali kat wall plug tu... nak lagi best ikat rantai tu sekali kat gate rumah and grill pintu ! mesti penchuri tu pikir 18 ratus kali nak ambek motor tu kan... ha ha ha.. apa apa pon.. dah x der rezeki lah tu... beli lah baru punya....

    Layanzzz ajer

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)