Himpunan Forwarding Email

blog ni menghimpunkan koleksi2 email yang saya dapat daripada member2. Email forwarding la.. Saja syok2 simpan segala email2 yang saya dapat dalam blog nih.. senang sikit nak cari dan kongsi dengan semua orang.. Kalau anda ada email2 menarik, mai la kongsi dengan saya dengan menghantar di mrzoab@gmail.com.. terima kasih.. ohohoho



Selama ni, kalau sebut anime ja, mesti kita dok nampak Naruto la, Bleach la apa la. Kali ni, Hang Tuah pun akan dianimekan.

Anime ni adalah dengan kerjasama Finas dengan Jepun punya syarikat studio animasi Funcel. Kalau tengok dalam website ni (wakariikanmasenlol.com), kerjasaman ni dibuat sejak tahun 2007 lagi. Dijangka anime ni akan keluaq dalam tahun 2012.

Tajuk dia Satria - The Warriors Of The 7 Elements. Huh, mesti ada power-power nih. Tapi dia buat sikit ja la episod dalam 26 episod ja. Kalau ikut anime jepun betoi-betoi, mau sampai beratuih-ratuih episod.

Taktau la akan menjadi ka dak anime ni. Kita tunggu dan lihat saja.

Kat bawah ni ada lakaran bagi watak-watak dalam anime tu.

Watak-watak hero:

Watak-watak antagonis:

1 comments

  1. linkinstreet  

    Mana ada anime "betul" beratus episod? Anime yang meleret je. Anime betul selalu mengikut musim. Satu musim purata episod adalah 12~13. Jadi 26 episod adalah biasa sahaja

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)