Himpunan Forwarding Email

blog ni menghimpunkan koleksi2 email yang saya dapat daripada member2. Email forwarding la.. Saja syok2 simpan segala email2 yang saya dapat dalam blog nih.. senang sikit nak cari dan kongsi dengan semua orang.. Kalau anda ada email2 menarik, mai la kongsi dengan saya dengan menghantar di mrzoab@gmail.com.. terima kasih.. ohohoho



mintak ambik perhatian semua bila membayar tol harap kita tunggu lampu
hijau nyala baru kita jalan..(kan dekat tol gate tu ada lampu cam trafik
lite tu)..bukan sebab apa,sebab untuk mengelakkan dari duit tol yang kita
bayar tu dari 'di songlapkan' oleh mamat2 & minah2 tol gate yang tak
bertanggungjawab..dorang ni selalu 'carik makan' dgn duit extra cenggini
la..bila lepas bayar tol tu,sepatutnya dorang akan punch that button untuk
mengesahkan pembayaran duit tol kita tu..then pastu baru lampu tu turns
green tu..but kalau lampu tu still merah,jangan jalan..ok? :)tu tandanya
tol attendant yg bertugas tu nak songlap duit kita tu..cuba bayangkan dalam
satu hari ada berapa bijik kereta yg lalu lalang kat pondok tol dorang
tu..kalau sebijik kereta 50sen..,10 kereta dah 5 ringgol..kalau 100 keter
dah berapa ek..? hari sabtu yg lepas ni,baru je sound satu minah yg jaga
tol ni..tak padan ngan muka decent look je..tapi naaakkk jugak carik makan
camtu..kat tol tu aku dah bayar exact figure 50sen..pastu lampu belom tukar
hijau lagi,so aku pun tungguuuu je kat situ..so ini minah sudah tak tentu
arah muka dia..kira nampak arr dia ni cam gelisahh je..then aku ulur
tangan..lalas dia bgi resit tol yg tah bila2 punya ntah..(tau dia memang
stand by je resit tu..)but lampu still merah..tau tak pastu dgn suara cam
glabahh je..dia cakap.."..alaa, jalann je bang.."..aku plak yg dah sedia
maklum dia nak kapur duit aku ni pandanggg je kat muka dia and tanya
balik..," asal tak punch..??" .dia reply balik.."dahh punchh dahhh.." (muka
mengelabah gila..).." takde,takde selagi tak hijau lampu tu,aku takkan
jalan..." kereta semakin berderet2 kat belakang..,minah tu finally punch
that machine n lampu pun hijau,baru aku jalan..sebelum blah,aku nampak muka
dia pucat abis..,and cuba nak buat2 macam takde apa2 je..panass tul ati..(
kebetulan a week before aku dah kena dengan orang yg sama,kat tol plaza yg
sama,but diff booth..) harap pesan kat kengkawan yg lain ehh..yg kita ni
kehulu kehilir penat mmbayar tol,terkial2 laaa carik coins lam
keter..takkan nak biar coins kita bayar tu di kapur' oleh dorang2 ni..

0 comments

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)