Himpunan Forwarding Email

blog ni menghimpunkan koleksi2 email yang saya dapat daripada member2. Email forwarding la.. Saja syok2 simpan segala email2 yang saya dapat dalam blog nih.. senang sikit nak cari dan kongsi dengan semua orang.. Kalau anda ada email2 menarik, mai la kongsi dengan saya dengan menghantar di mrzoab@gmail.com.. terima kasih.. ohohoho



Blog baru telah dilancarkan. Dah create blog tu 1 April 2010 aritu. Saja diumumkan lewat sedikit untuk ambil masa mengepost sikit2 artikel dalam blog tu... :D

sebenaqnya saya dah post posting ni masa 1 April aritu lagi, tapi dengan menggunakan teknologi blogger terbaru, saya setkan supaya dia automatik post pada 10 April 2010 tepat jam 12:00 tengah malam. Kalau sapa2 tengok saya tengah tidoq masa tu, janganla heran pulak kalau tiba2 tengok buleh tekeluaq plak posting nih. tarak hantu yang taip aiiih... :D

Buat blog baru ni bukannya apa, saja nak try main2 blogger yang telah diupgrade nih (baca posting sblm nih). Sayang nak tukaq template blog yang sekarang nih, jadi saya pun buat la blog baru... ehehe...

Semua artikel dalam himpunan ilmu tu, mesti ada jugak dalam blog himpunan email nih.
Tapi tak semua artikel dalam himpunan email ni, akan ada dalam himpunan ilmu tu... Ada pahamm?? :D

Isi-isi dalam tu rasanya lebih kurang ja macam yang dok ada dalam blog ni, tapi hat dalam tu serius skit la... hat dalam ni dok merepet2 ja... :D

nin dia blog dia >> Himpunan Ilmu...
Sila la masuk ek, dan komen2 la apa yg patut... bubuh no komen pun takpa... janji komen.. tapi klu dah bubuh no komen, kira dah komen la tu ek... tapi tak komen... klu bubuh no komen tu kira tak komen ka komen ek... ishhhh... :D

0 comments

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)