Himpunan Forwarding Email

blog ni menghimpunkan koleksi2 email yang saya dapat daripada member2. Email forwarding la.. Saja syok2 simpan segala email2 yang saya dapat dalam blog nih.. senang sikit nak cari dan kongsi dengan semua orang.. Kalau anda ada email2 menarik, mai la kongsi dengan saya dengan menghantar di mrzoab@gmail.com.. terima kasih.. ohohoho




Terima kasih lagi sekali kepada Kak Kam atas anugerah yang diberikan ini.

Seperti biasa, bagi satu ja, tapi suruh bagi balik kat 20 orang... mana nak cukup... :D

Apa-apa pun saya akan cuba bagi jugak kepada blog2 baru yang saya jumpak hasil daripada blogwalking saya dan blogger2 yang telah mengeblogwalkingkan diri mereka ke blog saya. Antaranya:

1. Nurul Adriana
2. Cik Nad
3. Ummiross
4. Na0mei
5. Qyla
6. Mabel Spy
7. thenoise
8. Apih

main balon ja bubuh nih... dapat la hampa iklan free...

1 comments

  1. Nurul Harun  

    wah, baiknya dia. 1st sekali tu. :D thanks a lot. 1st time dpt. kekekek ;p

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)