Himpunan Forwarding Email

blog ni menghimpunkan koleksi2 email yang saya dapat daripada member2. Email forwarding la.. Saja syok2 simpan segala email2 yang saya dapat dalam blog nih.. senang sikit nak cari dan kongsi dengan semua orang.. Kalau anda ada email2 menarik, mai la kongsi dengan saya dengan menghantar di mrzoab@gmail.com.. terima kasih.. ohohoho





Huh, terima kasih la kepada Kak Kam yang telah menganugerahkan award ini kepada saya...

dia kata ada syarat2 kalau nak tempek award ni kat blog...

mola2 kena ucap terima kasih pada orang yang bagi award nih kat kita pastu bubuh link ke blog dia... (tu dah buat kat ataih tu)...

pastu kita kena pulak bagi award ni kat 15 org yg lain...
huh, camna nak bagi ni, kak kam pun bagi satu ja kat saya... :D

ish, nak bagi kat sapa pun taktau... semua yang nak bagi, kak kam dah bagi dah...

sapa2 yang baca ni, kalau rasa nak ambik award ni, ambik la... tapi jangan lupa bubuh link ke blog saya ni ek... kira macam saya yang bagi la award tu kat hampa ek... :D

hah... ada sorang peminat setia blog saya nih (saya la kata dia peminat... xtau la dia minat ka dak)... tapi walaucamna pun, bawah ni saya akan senaraikan "peminat" blog ini dari semasa ke semasa... sapa2 yang nak award ni.. bgtau la ek... anda jugak yang untung sebab nama blog anda akan terkenal diseantero dunia (mcm la blog saya ni pemes sangat)...

1. shafidamama
2. relyza


last sekali, bagitau 7 perkara pasai diri sendiri (tak tau nak tulih apa aiih.. balon ja):
1. Lelaki
2. dah kawin
3. bini sorang
4. anak sorang
5. dok kedah
6. keja penang
7. suka makan

0 comments

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)