Himpunan Forwarding Email

blog ni menghimpunkan koleksi2 email yang saya dapat daripada member2. Email forwarding la.. Saja syok2 simpan segala email2 yang saya dapat dalam blog nih.. senang sikit nak cari dan kongsi dengan semua orang.. Kalau anda ada email2 menarik, mai la kongsi dengan saya dengan menghantar di mrzoab@gmail.com.. terima kasih.. ohohoho



adoiii... xpasai2 kena tag... meluat betoi kat orang yang tag saya nih... :D

inilah tagnya:

  1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda???
  2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.
  3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal

Inilah jawapan dari saya:

1. perangai tak senonoh:
  • Pikiaq tak brenti: dalam kepala ni asik dok pikiaq ja... pikiaq apa pun ntah la... x buleh nak brenti... :D
  • Makan tak brenti: asik nak makan ja... walaupun dah kenyang, nampak makanan sedap, mesti nak makan...
  • Cakap brenti: hat len semua tak brenti... hat cakap ni ja dok brenti2... maksudnya xcakap banyak la tu... :D
  • tak tau apa lagi yg xsenonoh nih... secara kesimpulannya, saya adalah seorang yang senonoh. :D
2. Mangsa Hasutan
  • kak kam
  • dr iena
  • kak sepat

Tagged By: Ashikin Abdullah

0 comments

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)