Himpunan Forwarding Email

blog ni menghimpunkan koleksi2 email yang saya dapat daripada member2. Email forwarding la.. Saja syok2 simpan segala email2 yang saya dapat dalam blog nih.. senang sikit nak cari dan kongsi dengan semua orang.. Kalau anda ada email2 menarik, mai la kongsi dengan saya dengan menghantar di mrzoab@gmail.com.. terima kasih.. ohohoho



adoiii... kena tag ngan put3 nih...
senang ja tag nih... cuma yang payahnya nak tag sapa plak lepaih ni...
tak reti aiih nak tag2 nih... :D

Please copy the following rules in your post (as usual)
1. You have to point out 5 romantic movies that you would love to share with your loved ones.
2. It doesn’t have to be in order.. as long as you love the movies, it will be fine.
3. You have to tag another 5 person to answer this tag..
***

tag ni nak filem romantik yang saya suka... tapi saya ni bukannya romantik sangat... :D. Oleh itu, saya balon je la filem yang saya minat nooo...


  • Lord Of The Rings

  • Transformers

  • Spiderman

  • Batman

  • Pirates Of The Carribean



 


Penjawab tag seterusnya adalah:

  1. Kak Sepat

  2. Kak Marina

  3. Kak Kin

  4. Kak Kam

  5. Kak Fina (Geng Lampu) :D

0 comments

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)